2012. október 27., szombat

Szolgálat és játék (3)

"Mintha partira készült volna. Ismét kényelembe helyezte magát, miközben rám mosolygott.
M: Foglalj helyet Penelopé - mondta kedvesen...."

A kanapéhoz tipegtem tűsarkúban, miközben egyre hevesebben vert a szivem. Készült valamire Melinda, és tudtam, hamarosan megtudom, hogy pontosan mire. Mosolyogtam Melindára és a következőt kérdeztem:
P: Mi lesz a következő feladatom Melinda?
M: Nos! Kedves Penelopé, először is, szeretnélek megdícsérni. Nagyon precízen és ügyesen végezted el a dolgod.
P: Köszike!
M: Szivi! Ami a következő feladatot illeti, nos, van tapasztalatod felszolgálásban?
P: Nincs, de nem hiszem, hogy problémát okozna.
M: Jó válasz Pen! Mert kártyapartit szerveztem a barátnőimnek, és Te fogod játék közben lesni a kívánságainkat.
P: Alig várom!
M: Én is kislány! Bár van másik ruhám számodra, de én azt mondom, hogy maradj most ebben a szexi ruciban. Egyrészt kurvás, és én szeretném, ha kurvás lennél, másrészt pedig ebben a ruhában egyértelmű a felállás! Te vagy a cselédlány, az úrnőnek meg vendégei érkeznek.
P: Tökéletes felállás!
M: Tedd rendbe a sminket, igazítsd meg a ruhádat, fél óra múlva jönnek a csajok.

Bementem a fürdőszobába, a tükörbe pillantottam, és csak csodálkoztam. Pózoltam a tükör előtt, őszintén szólva, nagyon élveztem a dolgot. Csinos, és szexi voltam. Csajokat fogok felszolgálni, mi kell még - gondoltam. Fél óra múlva - miután Melinda elmondta gyorsan a részleteket - már a nappaliban ültem, mikor csengettek. Melinda ment ajtót nyitni (korábban így beszéltük meg, mert fel akarta készíteni a barátnőit a cselédlány jelenlétére). Én a nappaliban maradtam, de tisztán hallottam a beszélgetést.

M: Na szia Réka, egyedül?
R: Nem, Barbival jöttem, csak a kocsiban hagyott valamit.
M: Gyere be.
B: Melcsikém! Szió, de örülök, hogy látlak.
M: Barbiii! De csini vagy, mikor pasizol már be?
B: Alakul a dolog, csak nem akarom elkiabálni.
M: Helyes! Csajok! Jön még Timi, meg Detti, így összesen hatan leszünk.
R: Öten Melcsikém, veled együtt.
M: Nem-nem. A 6. emberről szeretnék nektek szólni. Tudjátok már régóta rólam, hogy milyen a szexuális érdeklődésem, ugye?
B: Persze, tudjuk.
R: Igen. Egyszer én is kipróbálnám.
M: Nos, most egy kis ízelítőt kaphatsz belőlem Rékám, ugyanis a héten összeismerkedtem egy fiúval...Ígéretes tehetségnek bizonyul...
B: Melcsi, ugye nem egy kikötözött, latexbe öltöztetett emberke fog fogadni?
M: Nem-nem - nevetett. Engem a latex nem vonz. A fiú crossdresser, ami azt jelenti, hogy vonzódik a női ruhához. Engem pedig érdekel a nővé nevelés, a hétvégén nálam lesz.
R: Nőnek öltöztetted? Jujj, de izgi.
M: Igen! Nem is gondolnátok, hogy férfi. Nagy változáson ment keresztül. Ne ijedjetek meg, egy tüneményes kislány, Penelopénak hívják!
B: De szép neve van.
M: Igen, ma este ő teljesíti a kívánságainkat. Remélem nem baj. Azért mentem ebbe bele, mert tényleg nagyon kedves Pen, és ti is szeretni fogjátok!
R: Húú, de kíváncsi vagyok rá. Hol van?
M: A nappaliban vár. Gyertek bemutatom.

Mindenki kopogott a tűsarkújával. A szivem a torkomban volt. Melindához hasonló, gyönyörű nő volt Réka és Barbi is.
R: Szia Penelopé! Réka vagyok - nyújtotta kezét.
P: Szia Réka!
B: Én pedig Barbi - mondta mosolyogva és ő is nyújtotta kezét.

Nagyon kedvesnek tűntek, Barbi és Réka is szőke volt. Hasonlítottak egymásra, egy stílust képviseltek, de biztosan nem voltak testvérek. Partiruhában voltak, így feltételeztem, hogy később egy szórakozóhelyet látogatnak meg.

R: Nahát! Nagyon csini vagy Pen! Melcsi, csodát műveltél, tényleg nem mondanám meg...
M: Ugye-ugye? Hosszú volt az út, de megérte, Pen?
P: Teljes mértékben.
B: A körmeid is nagyon szépek. Te festetted?
P: Nem, Melinda.
B: Melcsi, lenyűgöző.
M: Köszi!

Csengettek. Melinda nyitott ismét ajtót.
R: Nehéz tűsarkúban menni?
P: Nem, nagyon szeretem, már többször volt alkalmam gyakorolni.
B: És tanga van rajtad?
P: Igen! - mosolyogtam
B: Nem vág be?
P: Hát, de!
B: És nem zavar?
P: Egyáltalán nem! Sőt, nagyon szeretem.
R: De édes - nevettek mindketten.
Úgy látszik, gyorsan megszokták a helyzetet és nem kezdtek el fintorogni. Kedvesek, megértőek voltak. Titokban reménykedtem, de nem gondoltam volna. Boldog voltam.
Úgy látszik Melinda Timit és Dettit is felkészítette rám. Ahogy beléptek a nappaliba ismét két szempárt éreztem magamon. Timi, ahogy belépett, felsikoltott, hogy "Úristen, ezt nem hiszem el"! Tetszett neki a dolog.
Bemutatkoztam, Timinek fülig ért a szája. Mind a négyen nagyon kíváncsiak voltak rám, de leginkább Réka és Timi! Timi fekete, göndör hajú lány volt, és nagyon szép, széles mosolya volt. Most már biztos voltam abban, hogy bulizni mennek a csajok, mert Timi és Detti is tűsarkúban, koktélruhában jelentek meg.

Az étkezőbe mentünk, a csajok helyet foglaltak a kerek asztalnál.
M: Pen, hozzál nekünk gyümölcsöt, ropogtatnivalót és kérdezz meg mindenkit, hogy mit kér inni.
P: Renben!

Nem éreztem azt a testemen, ami miatt igazából férfi vagyok és nem nő. Úgy ráztam a seggemet, úgy csináltam mindent, mint egy nő. A tükör előtt elhaladva mindig megnéztem magam, és 3 fordulóban felszolgáltam a lányoknak a kért italokat.

M: Penelopé! Most pihenhetsz egy kicsit, menj a nappaliba, majd szólok, ha kell valami.

Megnéztem magam a tükörben, kicsit pózoltam magamnak, majd helyet foglaltam a kanapén és vártam, mikor segíthetek a lányoknak. Bő fél óra után Melinda hívott.

M: Penbaby! A lányok pizzát szeretnének enni. Itt a telefonszám, a címet tudod, itt a lista, rendeld meg. De nőként rendeld meg. Te fogod fogadni a pizzafutárt.
Tetszett a feladat, ezt is gyakorolnom kellett. Penelopé megrendelte a pizzát, 40 perc és itt a pizza.
Újabb italok, sütemények felszolgálása után csengettek.

M: Peeen! Itt a futár, legyél nagyon kedves vele és csald be valahogyan a konyhába. Kínáld meg üdítővel. A pénzt a hűtő mellett találod!
Nem érdekelt, hogy mit szól majd a futár, nem érdekelt, hogy cselédruha van rajtam. Szép voltam, nő voltam, szexi voltam és élveztem.

Kinyitottam az ajtót, de a kapun kívül volt.
P: Szia, nyitva van?
Futár: Hello, nincs.
P: Mindjárt nyitom.
Lassan, rázva a seggem kitipegtem és kinyitottam az ajtót.
P: Be tudnád hozni a pizzát légyszi?
Futár: Persze.
P: Köszi, akkor gyere utánam.
Előre mentem, és arra gondoltam, hogy biztosan végigmér és nézi a fenekem.
Ezért vagyok így öltözve.:) Bementünk.

P: Hozd be légy szíves a konyhába, itt vannak a lányok is.

Futár: Jó estét kívánok hölgyeim.
Csajok: Hello!!
M: Pen, hol szereztél ilyen jóképű férfit?
Ebben a pillanatban egy kicsit zavarban voltam. 30 év körüli, egyszerű, de szimpatikus fiú volt a futár. Csak mosolyogtam.
P: Megkínálhatlak valamivel? Egy üdítőt elfogadsz esetleg?
Futár: Köszi, igen.
Töltöttem neki narancslevet. Izgultam.
P: Tessék. Mennyit fizetek a pizzákért?
Futár: 6750 Ft-ot.
Adok egy 10-est.
P: 7000-ből kérek szépen.
Futár: Köszönöm.

M: Penbaby, kísérd ki az urat. Folytassuk a játékot.
P: Oké.

Ismét a futár elé léptem és kikísértem.
P: Sok helyre kell még mennie?
Futár: Igen, péntek este van. De ilyen csinos hölgyekhez biztosan nem lesz még egyszer szerencsém.
P: Óóó, lehet, nem tudhatja.
Futár: Megérzés - mosolygott.
P: Hát, köszönjük a bókot, további szép estét.
Futár: Viszont kívánom, Penbaby - ismét mosolygott
Nem szóltam egy szót se "lányos" zavaromban. Én is mosolyogtam, majd visszatipegtem a házba....

M: Gyere ide közénk kicsi Penelopé. Mesélj, flörtöltél a helyes fiúval?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése