2013. június 3., hétfő

Farsang...

Egy kedves lányismerősömmel azonos külföldi városba kerültünk. Örültem neki, meg nem is...
Nem voltunk nagyon sokat együtt, de hetente legalább egyszer összefutottunk. 2 hónapja voltunk már kint, amikor szóba jött, hogy lesz egy jelmezes buli a jövő héten, amit az egyik ismerőse tart. Jöttek a jobbnál jobb és viccessebb ötletek.
Persze szóba jött a férfi-nő szerepcsere is. Elavult, unalmas, már nem vicces, de mondta, hogy ő például soha nem csinált ilyet és szeretne egy napra/estére férfi testbe bújni. Én persze nem mondhattam, hogy én meg szeretnék minden héten egyszer nő lenni, viszont finoman ez irányba tereltem a témát. Végül a beszélgetés végén abban maradtunk, hogy ő rock-sztár lesz én pedig csinos kis barátnője.
Ezerrel vert a szivem...Remélem nem felejti el a beszélgetést, remélem tényleg komolyan gondolja...Eltelt néhány nap, mikor levelet kaptam tőle, hogy vállalom-e a megbeszélteket. Válaszoltam neki, hogy persze, hisz ez tök poén, de akkor végezzünk profi munkát és legyen a szerepcsere lélegzetelállító. Örült a dolognak, majd lefixáltuk, hogy pénteken nagybevásárlást csinálunk....:-)
Shopping:
Az előzetes megbeszélések és ruhaleltár alapján céltudatosan mentünk megvenni előszőr az ő ruháját.
Mi kell egy rocksztárnak, csizma, bőrnadrág, ing, kalap, kiegészítők. Viszonylag gyorsan végeztünk, amikor is jött az én felszerelésem beszerzése.
A beszélgetésünk korábban így zajlott:
Én: - Nem akarok kurva lenni, de nem converse-cipőben fogok megjelenni.
Linda: - Nem-nem. Nem is leszel kurva, de egy igazi nő leszel, egy olyan nő, akit még egy férfi is megkívánna...(kacagás)
Én: - Oké, de maradjunk csak a nőknél.
Szóval a megbeszéltek alapján először cipőt kellett beszerezni, mivel 42-es tűsarkúja nem volt. Nem a minőségre mentünk, hisz felesleges lett volna egy drága Gucci cipőt venni...42 tűsarkút sehol nem találtunk, 41-est felpróbálni pedig nem voltam hajlandó. A következő trükköt találtuk ki. Linda farmert próbál fel, de egy tűsarkút is magával visz. Én bekísérem a próbafülkébe, mintha a barátja lennék és ott felpróbálom a cipőt. Egy 41-es nyitott 12 cm magas, fekete tűsarkút választottam. Elején ezüstdísz, a sarkamnál pedig fekete masni! Nagyon beindultam. A neheze megvan, gondoltam.
Mivel férfi vagyok és szőrös a lábam, ezért azt találtuk ki, hogy cicanadrág lesz rajtam, nagyon mini, nagyon szexi szoknyával. A cicanadrág rózsaszín, a szoknya fekete. Ehhez a színösszeállításhoz kerestünk felsőt. Egy fekete, hátul fűzős blúzt találtunk. Nagyon nőcis!!! Kiegészítésképp egy rózsaszín öv a felső mellé!
Gondoltam, hogy már csak paróka és kész vagyunk, amikor bementünk egy fehérnemű boltba.
Én: - Hát ide miért jövünk?
Linda: - Venni neked egy tangát és melltartót.
Azt hittem, hogy melltartót adni fog. Tangát nagyon is akartam, de féltem bevallani.
Én: - El fogok férni egy tangában? Nem lesz kényelmetlen?
Linda: - Nem, imádni fogod! És az lesz a legszebb, amikor átvág a tanga a cicanacin!!!
Nagyon izgatott voltam!
Fekete melltartó és fekete tanga. Ízléses. oldalt csak egy vonal, hátul pedig a jellegzetes háromszög alak, ami szűkül és egyszercsak eltűnik. Imádom az anyagát, ahogy feszül. Puha, lágy és finom, mint egy igazi NŐ!
Linda: - Oké, mehetünk. Parókát már vettem tegnap. Találtam egy szép feketét, ami nagyon illik a szerelésedhez. A ruhák megvannak, a buli holnap lesz. 5 perc séta után külön buszra szálltunk. Abban maradtunk, hogy másnap 4-kor találka nála, készülés és irány a buli. Életem leghosszabb éjszakája volt. Csak ne legyen beteg, csak ne mondja le, csak ne jöjjön közbe semmi. Ha kapok e-mailt, hogy elmarad a buli, NEM fogok szólni!:-)
Eljött a nap!
Nagyon izgultam, előtte megborotválkoztam. Csupaszra borotváltam a fenekem és a farkam környékét. Megérkeztem, csengettem. Semmi. Csengetek még egyszer, semmi. Hívom, nem veszi fel.
Ott állok csalódottan, mikor Linda kinyitja az ajtót lent:
Linda: - Szia, bocsi, csak elromlott a kaputelefon. Nem tudlak fentről beengedni.
Beszélgetünk a liftben, majd felérünk az 5.-re. Bemegyünk, majd bezárja az ajtót.
Linda: - Mindkét lakótársamat megkértem az érdekedben, hogy találjanak ki valami programot...Oké???- kérdezi mosolyogva, a szeme mindent elárul.
Nagyon várja a dolgot.
Én: Köszi, így könnyebb lesz!
Linda: - Na szóval, akarod, hogy kis kurvát csináljak belőled? - kérdezi csajosan, mosolyogva.
Ver a szívem ezerrel, látom, hogy akarja és élvezi is a helyzetet, ezért őszintén a következőt válaszoltam:
- Másra sem tudok gondolni.
Linda, egy rózsaszín topot viselt, egy fekete otthoni passzos melegítőalsót. Kicsit még vizes volt a haja, valószínű nemrég fürdött. Az illata nagyon finom volt. A bőre sima, puha. A körme rózsaszínre volt kifestve.  Őszinte válaszom után odalépett hozzám és szájoncsókolt. Közben bal kezével a nyakamat simogatta, jobb kezével  meg óvatosan, érzékien megfogta ágaskodó farkamat. Még mindig csak sejtettem, hogy tetszik neki a játék.  Gyönyörűen mosolygott, a szeme csillogott.
- Őszintén szólva engem nagyon izgat a gondolat, hogy nőt faragok belőled!
Egy kő esett le a szívemről. Remegtem. Eljött a pillanat, ez a csaj mindent megtesz majd azért, hogy az átváltozás tökéletesre sikerüljön.
Levetkőztem meztelenre - ahogy kérte - és leültem a kanapéra. A fürdőszobából hozta a sminkszettet és az extra rikító rózsaszín körömlakkot. Először a lábamon festette ki a körmeimet. Még mindig remegett a lábam. Ezután jött a kezem. Nagyon precíz volt. Sokkal szebben csinálta, mint én, de ez nem csoda. Körömfestés után a finom puha kezével nagyon lassan elkezdte simogatni a combomat. Fel-le, befelé, lassan. Ügyelt arra, hogy soha ne érjen a farkamhoz. Azt hittem felrobbanok. Megszáradt a körömlakk, jöhet a smink. Hozott nekem egy fehér fürdőköpenyt, nehogy megfázzak. Leültem a konyhaasztalhoz, ő mellém.  Először feltette az alapozót, ecsettel szépen elegyengette. Tükör nem volt. Ezután jött a szemfesték, a szemceruza és a szemtus. Ahogy a körömlakkozásnál, itt is nagyon precíz volt. A szemfestéket is elegyengette, majd egy hosszú, sűrű műszempillát tett fel!
Elképzeltem magam és majdnem fel is robbanttam. Észre is vette, ezért egy kicsit megsimogatta a farkam a köpenyen keresztül. A feltett műszempillát szempillaspriállal igazította meg. Megigazította a szemöldökömet is, majd a körömlakkhoz hasonló színű, élénk rószaszín rúzst és szájfényt kaptam.
Végül egy kis pirosítót tett fel és ezzel elkészültem.
Beálltam a tükör elé és az egyik legszebb látvány fogadott. Ott álltam, még paróka nélkül, de egy elképsztően erős, kurvás sminkben.
- Nagyon szép nő lesz belőled - mondta Linda mögöttem és közben belemarkolt a fenekembe, majd levette a köpenyt és hátulról átölelt.
Símogatta a hasam és a farkam környékét, de megint figyelt arra, hogy a farkamhoz ne érjen. Bement a szobájába és kihozta a ruhákat a kanapéra.
- Öltözz fel kislány - mondta és leült a kanapéra.
Volt már rajtam női ruha, ezért segítség nélkül először felvettem a melltartót, majd a tangát. Kerestem volna a cicanadrágot, de sehol sincs. Megpillantok egy combfixes harisnyát, egy harisnyatartót és egy fekete tüll-szoknyát. Elmosolyodtam, mert örültem, de egy szót sem szóltam. Harisnya már rajtam van, amikor Linda feláll és segít feltenni a harisnyatartót.  Közben megmarkolta a csupasz fenekemet. Jöhet a szoknya. Lassan felhúztam megigazítottam. A szoknya a helyén, amikor Linda a kezembe adta a cipőket. Felvettem. Már a tartásom is olyan volt, mint egy nőé.  Kérte, hogy forduljak meg. Lassan tipegtem előtte tűsarkúban, szoknyában.  A blúzzal gondban lettem volna, de Linda azonnal segített. Nem túl feszesre húzta, így pont jó volt.
- Kész vagyok - mondtam.
- Nem-nem. Egy igazi nőnek hosszú haja van és persze ne felejtsük el az ékszereket sem.
Egy nyaklánc, karkötő. Kaptam egy nagy karikafülbevalót is. Nem volt lyukas a fülem, ezért egy külön kütyüvel a fülemhez erősítette az ékszert. Leültem az asztalhoz. Most már tényleg csak a paróka hiányzott, amit ugyebár nem láttam még, mert Linda korábban vett nekem egyet. Először egy paróka sapkát tett fel ügyesen és mondta, hogy ez még profibb, illetve jobban tapad majd a paróka.
Kérte, hogy csukjam be a szemem. Feltette ezt is precízen, majd a tükörhöz kísért.
Kinyitottam a szemem és egy igazi nőt láttam viszont! Nicole Scherzinger-féle hosszú, fekete, kicsit göndör haj. Középen elválasztva. Elkezdtem pózolni, pucsítani, megnéztem a fenekemet.
- Nagyon ügyesen csinálod, már csak ez a minitáska hiányzik a kezedből. Benne van a szájfény, ha esetleg még szükséged lesz rá!
Megfordultam és Lindára néztem. Álla a farkam, mosolyogtunk egymásra, nagyon élveztük a dolgot.
- Adtam magamnak nevet - mondtam
- Igen?? És hogy hívnak? - kérdezte
- A nevem Penelopé.
- Hmmm, Penelopé. Leszel ma este a ribancom?
- Örömmel! - válaszoltam ujjongva!
Linda alig 10 perc alatt elkészült. Ragaszkodtunk a szereposztáshoz, Linda rocksztár volt, én pedig a kurvája:-) Elindultunk. Gyalog 15-20 percnyire volt a buli. Kézenfogva sétáltunk. Az emberek legelőször azért bámultak, mert én a tűsarkúban magasabb voltam, mint Linda. Amikor közel kerültünk a járókelőkhöz, akkor Lindát azonnal kiszúrták. Az én arcom annyira nőies volt, hogy az alapján semmit nem sejthettek. Ha jobban megnézik a testem, akkor leeshetett, hogy itt bizony szerepcsere történt. De a második sarok után egyszerűen nem érdekelt, hogy kit mit gondol. Linda megmarkolta a fenekem többször. Megálltunk, megcsókolt, közben simogatta a popsim. Csók után szólt, hogy most van szükségem a szájfényre. Én gyorsan elővettem a kis tükröt és rendbehoztam az ajkaim. "Ügyes kislány" -mondta Linda! Imádtam az utat. A cipőm kopogott, a hajamat folyamatosan igazítottam. A táskámat úgy fogtam, mint egy igazi nő. Egyre jobban belejöttem a járásba, egyre jobban tudtam rázni a fenekem. A lábaimat mindig egy vonalba tettem, mindig egymás elé, így még jobban kijött a seggrázás! Linda el volt ájulva. Úgy dönöttem, hogy egyelőre nem mondom el: nem ez az első eset, amikor tűsarkú van rajtam.Bár szerintem ezt már kitalálta! Megérkeztünk.
A legtöbb ember a klasszikus jelmezeket válaszotta, mint Batman, szuperman, cowgirl, macskanő stb. Szerepcserében csak mi voltunk. A fiúk kb. fele fintorgott, a másik fele nevetett. Aztán mikor Linda itt is úgy bánt velem, mint rocksztár a kurvájával, akkor elállt az emberek lélegzete! Elkezdtünk inni, én a csajokkal beszélgettem, Linda a fiúkkal nyomult. Táncoltunk is, én úgy ráztam, ahogy otthon szoktam a tükör előtt. Dörzsöltem a fenekem Lindához. Élveztük. Mikor Linda kiment a mosdóba, akkor én a csajokkal táncoltam tovább. Kis idő után, hátulról két kézzel markolták meg a fenekm megint. Gondoltam, hogy megint Linda, úgy látszik tetszik neki a dolog. Tovább simogatták a fenekem, majd előrecsúsztak a kezek és a combomtól felfelé lassan simogatott a melleim felé (pontosabban a kitömött melltartók felé. Ekkor már nagyon közel voltunk egymáshoz és olyat éreztem a fenekemnél, amit eddig még nem éreztem. Megfordultam és egy maffiózónak öltözött fiút látok. Megijedtem, gyorsan ki a mosdóba. Hirtelen Linda jelenik meg előttem:
- Héé, nyugi! Kicsi Penelopé megijedt...Nem kell megijdeni, én kértem Jack-et, hogy táncoljon veled egy kicsit. Nagyon szépen voltatok.
Nem tudott megnyugtatni. Én a nőket szeretem, és Linda most nagyon felizgat. Nem akartam, hogy férfi simogasson, kicsit félrehúzodtam... 5 perc sem telt el, mikor Linda odajön hozzám. Már be volt csiccsentve egy kicsit.
- Menjünk haza hozzám. Nagyon be vagyok gerjedve rád, szeretnék veled leszbizni egyet! Benne vagy kicsi Penelopé?
Taxit hívtunk. Fel a lakásba, Linda kért 5 percet, addig én megigazítottam a sminkem. Egy dögös kis kurva voltam még mindig. Kimegyek a fürdőből és szembetalálkozom Linda amerikai lakótársával, Jessica-val.
-Hey gril, you are very pretty. Linda was right! - mondta mosolyogva.
Megköszöntem és leültem a kanapéra. Jessica elvégezte a dolgát, majd jó éjszakát kívánt!
Kopogást hallottam Linda szóbájából. Egy gyönyörű piros-fekete fehérnemű-szettben jelent meg, hasonlóan szép tűsarkúban, mint amiben én is voltam. Nem erős, inkább természetes smink, de tűzpiros rúzs. Odajött hozzám, felállított, közel hajolt és lágyan megcsókolt. Hosszasan csókolóztunk, miközben én felül átkaroltam, ő pedig a fenekemet markolta. Néha finoman, néha pedig erősen. Egy szót sem szóltunk egymáshoz, a tekintetünkkel kommunikáltunk. Leült, levette a tangáját, széttette a lábát. Én lassan odatipegtem, letérdeltem és elkezdtem lassan, nagyon lassan nyalni. Finom és gyengéd voltam. Ő közben a fejemet simogatta. Kis idő múlva jelezte, hogy állj. Hátranyúlt a kanapé mögé és elővett egy lila felcsatolhatóst. Nagy szemekkel néztem rá, próbáltam riadt arcot vágni, de belül nagyon is vártam, hogy a számba vehessem. Felvette, magához húzott, megcsókolt majd lassan lenyomta a fejemet. Még mindig nem mondott semmit. Nagyon fel voltam izgulva odalent. Barátkoztam a lila műpénisszel. Eleinte lassan, csak a "hegyét" kaptam be, nyalogattam, majd szépen lassan bátrabb lettem. Linda halkan fel-fel nyögött, simogatta a fejem és mosolygott. Kezdtem hevesebben szopni, néha megálltam és lassan szoptam úgy, hogy a szemébe néztem. Műszempillákkal, füstös szemekkel, a kifestett körmeimmel és a rúzsos számmal néztem a szemébe. Nagyon kurvás lehettem.
Szopás után felálltam, ő ott ült előttem. Kihúzta ágaskodó farkamat a tangából és elkezdte simogatni. Remegett az egész testem. Bal kezében a farkam, jobb kezével a fenekem fogta. Néha úgy tett, mint aki mindjárt bekapja, de nem tette. Csak mosolygott, élvezte a helyzetet. Előkerült a sikosító is. Ebben a pillanatban megriadtam. Meg fognak kefélni - gondoltam. Biztosan fájni fog. Bekente a műpéniszt először majd az asztalhoz kísért, lenyomott és terpszbe igazította a lábamat. Remegő lábakkal pucsítottam tűsarkúban. Végig gyengéd volt és ez most sem volt másképp. Finoman bekente az ánuszomat, majd rátenyerelt egyik kezével a fenekem fölé. Lassan körözött, simogatott az ánuszom körül a műpénisszel. Tágított. Úgy éreztem időt hagy felkészülni a behatolásra. Nem tudtam rá felkészülni. Kis idő után lassan tövig behatolt. Összeszorítottam a fenekem és feszengtem. Legszívesebben ordítottam volna, de Jesst és minket csak egy ajtó választott el. Linda nyugtatott, lassan húzta kifelé, de nem húzta ki teljesen. Lassan kefélt, én pedig minden egyes tövighatolásnál kicsit nyögtem, bár üvöltettem volna. A lábamat folyamatosan igazította, paskolta és simogatta fenekem. Többször hátranéztem Lindára. Elmondhatatlan élvezet ült ki az arcára. Láttam rajta, hogy imádja a helyzetet, és több is van benne, de figyelemmel volt arra, hogy szűz voltam.
Hirtelen megmarkolta erősen a fenekemet, a csípőmre tette a kezét és erősen elkezdett dugni. Gyorsan és mélyen. Már nagyon feszengtem, mozogtam, de határozottan terelt az eredeti pozíciómba. Pucsítás, nagy terpesz. Fájt már a lábam és a fenekem is. Alig bírtam ki, de nem mertem szólni. Abbahagyta. Lassan kihúzta én meg alig tudtam kiegyenesedni. Leült a fotelba, fogta a műpéniszt és hívott. Odamentem, megfordított és segített beleülni.  Nem tudtam mi jön, csak azt tudtam, hogy nulla erőm van lovagolni. Lassan beleültem. Tövig bennem volt egy 10-12 cm-es műpénisz. Linda magához szorított és elkezdte csókolgatni a fülemet miközben keze a farkamhoz tévedett. Simogatta, lassan húzogatta. Nagyon kemény voltam. Ezt ős érezte, de még egy kicsit húzta a dolgot. Kis idő után gyorsított a kézimunkán, én pedig egy hatalmasat élveztem és egy 10 másodpercre elfelejtettem, hogy bennem van egy műpénisz!
Felálltam, megfordultam, adtam egy puszit Lindának és megköszöntem. Még mindig remegett az egész testem. A fürdőszoba felé vettem az irányt mikor megpillantottam Jessicát. Pizsamában volt, a konyhaajtónak támaszodva. Rám nézett és mosolygott....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése