2014. június 23., hétfő

Szolgálat és játék (7)

Szóval ott vagyunk a stúdió előtt. Egy nagyon picit fáradtnak éreztem magam, kis időre még az esti meglepetés program is kiment a fejemből. A stúdióra nézve Meli csak mosolygott, nekem pedig hevesebben vert a szívem. Mit jelentsen ez? Kiszálltunk és irányba vettük a pirosan villogó stúdiót.

Meli is izgatottnak tűnt, szemmel láthatóan élvezte a szituációt. Beléptünk és akkor hirtelen minden világossá vált. Egy terem, végig tükrökkel a falon és rengeteg rúd....ez egy streaptease stúdió. Tehát ezért kellett a fehérnemű. A recepciós lányhoz mentünk, aki gyönyörű volt. Meli szólalt meg:

M: Szia, xxxxxxx Melinda vagyok és én foglaltam időpontot egy privát táncórát.
Lány: Sziasztok, igen, emlékszem - mondta mosolyogva és közben rám nézett. Ekkor tudatosult bennem, hogy Melinda mindent elmondhatott. Te leszel a tanuló, ugye? - kérdezte tőlem.
Én: Igen - feleltem elcsukló hangon.
Lány: Ne izgulj, Melinda mindenről gondoskodott. A csoportos órának 5 perc múlva vége. Addig fáradjatok be a fiú öltözőbe ketten és nyugodtan készülődjetek. A tanáron és rajtunk kívül senki nem lesz a stúdióban a táncóra alatt.

Így is tettünk Melivel, irány az öltöző és készülődés. Felvettem a plázában vett szettet, ami így festett:
Meli itt is mindenben segített, megigazította mindenhol a ruhát, a tangát, mindent...finoman, lágyan érintett meg, simogatta fenekem, és többször rácsapott..."Ügyes legyél nekem, te csinos kis ribanc" - mondta kedvesen. A szetthez a zárt, egyszerű, fényes tűsarkúat vettem fel. 15 perc múlva kopogtak.

Én nyitottam ajtót, a recepciós lány volt, végigmért...

Lány: Hú, de szexi vagy.
Én: Köszönöm - elpirultam.
Lány: Szabad a pálya, Alma vár már téged.
Én: Köszi, azonnal megyünk.

A ruháinkat bent hagytuk az öltözőbe, Melinda természetesen jött velem és meglepetésre a recepciós lány is jött a terembe. Melinda mellé ült le. Alighogy beléptünk, jött Alma is, egy vörös démon, gyönyörű testtel, szép arccal. Tűsarkú volt rajta is, de a szexi ruha versenyt én nyertem. Odalépett hozzám.

Alma: Szia Penelopé, Alma vagyok. Örülök, hogy megismerhetlek, ne izgulj, Melinda mindent elmesélt.
Ém: Szia Alma - mondtam félénken, amikor Melinda mellém ért, belém karolt és megszólalt:
Meli: Igen, ő az én Penelopém. Nagyon ügyesen fejlődik és szeretném, ha megtanulni erotikus táncot lejteni. Amit a telefonban is beszéltünk, Pen félénk a kezdetekben, de nagyon gyorsan tanul.
Alma: Örömmel hallom.
Meli: A szett már megvan Pen, Almától azt kértem, hogy a lehető legkurvásabb mozdulatokat tanítsa meg neked. Ehhez ragaszkodom. Ne izgulj, ügyes leszel tudom. Én itt leszek végig - arcon puszilt és végigsimította a kezét a fenekemen.
Lány: Pen, ha nem zavar, akkor én is megnéznélek.
Én: Nem zavar, nyugodtan.

Sikerült legyőznöm az izgatottságomat, ezért vágtam rá azonnal, hogy maradjon a lány. Élveztem a szituációt. Teljesen nőnek éreztem magam, nem volt izgalom többé, ízig-vérig streaptrease-táncos akartam lenni, úgy akartam táncolni, mozogni, mint egy igazi kis ribanc!

Alma az alapokkal kezdte a tanítást. Járás. Körbe körbe. Folyamatosan. Néztem magam a tükörbe, néztem az arcomat, a gesztusokat... Lassú, szexi belépő. Alma azt mondta, hogy el kell képzeljem a dokgokat részletesen. Tegyük fel, hogy Melinek táncolok, aki a kanapén ül. Nagyon fontos a belépő. Lassú, szexi belépő  a terembe. Az izgalmat folyamatosan fenn kell tartanom. A rúdhoz még nem érünk a tánc elején. Csak a rúd körül mozgunk. Lassan bekapom az ujjam, miközben folyamatos szemkontaktust tartok fenn. Jeleznem kell az én izgatottságomat is. Végighúztam a kezemet a melleimtől lefelé. Hátat fordítok és sétálok. Lehajolok zárt lábakkal, majd lehajolok terpeszben is. Ezt többször kellett gyakorolni. Ilyenkor is visszanézni. A fáradtságot nem ismertem, nagyon élveztem az órát. Mindezek után jött a rúd. Itt is az alapokkal kezdtünk, semmi bonyolult mozdulat. Ahhoz több órára lenne szükség. Meli és a recepciós lány közben végig beszélgettek és néztek. Jól érezték magukat. A rúdtánc után az öltánc rejtelmeit mutatta meg Alma. Az egyórás tánc helyett kétórás oktatás lett, de megérte. Alma végig dicsért és többször mondta Melinek: "igazad volt, tényleg nagyon ügyes!" Az óra végén úgy éreztem magam, mint aki több éves gyakorlattal rendelkezik. Nem fáradtam el abszolút.

Melivel megköszöntünk mindent, átöltöztem, majd kisétáltunk. A recepciós lány nagyon mosolygott, tetszhettem neki. Beszálltunk az autóba.

M: Na, hogy tetszett?
Én: Nagyon tetszett, nagyon köszi-köszi - átöleltem és megcsókoltam.
M: Szívesen, nagyon szép és ügyes voltál. Kicsit féltékeny lettem.
Én: Miért?
M: A recepciós lány szerelmes lett beléd. Mondta, hogy bárcsak ő talált volna meg Téged.
Én: Óóó, ne legyél féltékeny. Én a tiéd vagyok.
M: Tetszett a kislány?
Én: Igen, aranyos volt egyébként, de én sosem felejtem el azt, amit értem tettél.
M: Ne is. Az enyém vagy - és megsimogatta a farkamat a szoknyán keresztül.

Hazamentünk, letusoltunk, felvettem a hálóingemet és ágyba bújtam. Magabiztos nőnek éreztem magam. Azt gondoltam, hogy jobban táncolok, mint a legtöbb nő....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése